نمایندگی هاست ابری چیست و چه کاربردی دارد؟


امروزه هر کسی می‌تواند با دریافت نمایندگی هاستینگ ابری هاستینگ خود را راه بیاندازد! این یکی از بهترین روش‌هایی است که شما می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. شاید از خود بپرسید که نمایندگی هاست ابری چیست؟ این نمایندگی چه کاربردهایی دارد؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ داده می‌شود.

معرفی نمایندگی هاست ابری

همانطور که در مقاله ی افزایش درآمد با اخذ نمایندگی هاست و سرور مجازی گفتیم،هاست ابری یکی از انواع روش‌های میزبانی است که توسط شرکت‌های هاستینگ ارائه می‌شود. امروزه دریافت نمایندگی انواع هاستینگ، ازجمله هاستینگ ابری به یک شغل محبوب و پردرآمد تبدیل شده است. با خرید نمایندگی هاست ابری، شما می‌توانید به امکاناتی دسترسی پیدا کنید که تنها صاحب اصلی هاست به آنها دسترسی دارد. برای مثال، یک نماینده هاستینگ ابری می‌تواند پلن‌های میزبانی هاست ایجاد کند. شما این پلن‌ها را به سایر افرادی که به خدمات هاست نیاز دارند می‌فروشید و از این طریق به درآمد قابل توجهی دست پیدا می‌کنید. البته، قابلیت حذف این پلن‌ها یا افزایش و کاهش منابع هم در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید با تنظیم آنها، بهترین روش کسب درآمد ازطریق نمایندگی هاست ابری را پیدا کنید.

دریافت نمایندگی هاست ابری برای چه کسانی کاربرد دارد؟

درصورتی‌که شما کار برنامه‌نویسی انجام می‌دهید، پیشنهاد می‌دهیم که به دریافت نمایندگی هاست ابری به‌عنوان یک روش برای افزایش درآمد خود نگاه کنید. در این شرایط، احتمالا شما پروژه‌های متعددی از طراحی وبسایت دارید. بسیاری از مدیران تهیه سرویس میزبانی را به عهده خود برنامه نویسان می‌گذارند، شما می‌توانید از این شرایط استفاده کنید تا درآمد خود را بالا ببرید. کافیست که یک نمایندگی هاست ابری تهیه کنید و حساب خود را در آن شارژ کنید. سپس برای هر کاربر با توجه به نیاز او، کانفیگ مورد نیاز را از حساب خود تهیه می‌کنید.

همچنین، طراحان و وب‌مستر ها درصورتی‌که چند وبسایت را به‌طور همزمان مدیریت می‌کنند می‌توانند از طریق نمایندگی هاست ابری برای راه‌اندازی هاست ابری برای مشتریان خود استفاده کنند. در این شرایط شما می‌توانید خودتان به میزان استفاده هر سایت، هزینه مورد نیاز را پرداخت کنید. درنتیجه، دریافت نمایندگی هاست ابری برای افرادی که مشتریان زیادی دارند یک روش مفید است تا بتوانند رضایت آنها را به‌خوبی جلب کنند.

مزایای دریافت نمایندگی هاست ابری

برای افرادی که تجربه زیادی ندارند، استفاده از این روش یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌هایی است که می‌توان درآمدزایی کرد. شما برای دریافت نمایندگی هاست ابری به کمترین اطلاعات تخصصی نیاز دارید تا کسب درآمد داشته باشیدهمچنین، درصورتی‌که در روند فروش هاست ابری به مشکل برخوردید، هیچ جای نگرانی نیست چراکه شرکت ارائه دهنده هاست باید برای رفع مشکلات مربوط به آن اقدام کند.

برای دریافت نمایندگی هاست ابری به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای دریافت نمایندگی هاست ابری باید قبل از هر چیزی یک شرکت مطمئن ارائه دهنده این سرویس را پیدا کنید. در انتخاب شرکت مورد نظر، سابقه ارائه خدمات، نظرات مشتریان و میزان رضایت سایر نمایندگی‌ها را در نظر داشته باشید. همچنین، بررسی کنید که با دریافت هاست نمایندگی مورد نظر چه امکانات مدیریتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شرکت‌های مختلف پنل‌های با نام Reseller به شما ارائه می‌دهند، این همان پنل مدیریتی است که می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را با آن مرتب کنید. از این طریق می‌توانید آنچه لازم دارید را روی هاستی که می‌فروشید پیاده‌سازی کنید. بنابراین، در دریافت نمایندگی هاست ابری توجه داشته باشید که یک پنل ایده‌آل با امکانات مناسب در اختیار شما قرار بگیرد.

انواع نمایندگی هاست ابری

نمایندگی هاست ابری انواع مختلفی دارد که برای دریافت آن باید با این دسته‌بندی‌ها آشنا شوید:

         نمایندگی هاستینگ ابری ایران SSD

SSD نمایندگی هاستینگ ابری اروپا

HDD نمایندگی هاستینگ ابری اروپا

جمع‌بندی

همانطور که در این مطلب گفتیم، دریافت نمایندگی هاست ابری کاربردهای زیادی دارد. این روش درآمدزایی به‌ویژه برای وب مسترها و افراد برنامه‌نویس بسیار پرکاربرد است. اما در اخذ این نمایندگی باید به نکاتی که در این مقاله گفتیم توجه داشته باشید. نظر شما درمورد نمایندگی هاست ابری و کاربردهای آن چیست؟