تحصیل پزشکی در قبرس


محبوبیت تحصیل پزشکی در قبرس در بین دانشجویان بین المللی هر روز در حال افزایش است. بین سال های 2015 تا 2018، تعداد دانشجویان بین المللی در این جزیره نزدیک به 40 درصد افزایش یافته است. قبرس علیرغم اینکه کشوری کوچک است، حدود 10 دانشگاه و 50 موسسه آموزش عالی را در خود جای داده است. برخی از این دانشگاه ها برنامه های 6 ساله مانند پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی را ارائه می دهند.

هزینه تحصیل پزشکی در قبرس به نوع دانشگاه بستگی دارد. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به قبرس باید قبل از ارسال درخواست خود از شرایط تحصیل پزشکی در قبرس آگاه باشند. در مقاله بعدی به بررسی بهترین دانشگاه های پزشکی قبرس و شرایط و مدارک تحصیل پزشکی در قبرس می پردازیم.

تحصیل پزشکی در قبرس euromy.info


قبرس کشوری است واقع در جزیره‌ای در دریای مدیترانه و در تقاطع سه قاره که شرق به غرب و شمال به جنوب می‌رسد. این کشور به عنوان سومین جزیره پرجمعیت در دریای مدیترانه، یک مقصد توریستی محبوب، یک مرکز تجاری پیشرو و یک مرکز آموزشی پرجنب‌وجوش است. قبرس دارای سیستم مراقبت های بهداشتی عالی است که استانداردهای مراقبت های بهداشتی بسیاری از کشورهای توسعه یافته را برآورده می کند. چیزی که باعث جذابیت بیشتر تحصیل پزشکی در قبرس می شود هزینه تحصیل پزشکی در قبرس و امکان تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در قبرس می باشد.

زبان انگلیسی به طور گسترده توسط مردم این کشور استفاده می شود. بنابراین، هنگام تحصیل پزشکی در قبرس به عنوان یک دانشجوی بین المللی، اتکای شما به زبان محلی بسیار کاهش می یابد. قدیمی ترین موسسه پزشکی در این کشور دانشگاه اروپایی قبرس است که در سال 1961 تاسیس شد و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است. قبرس هر ساله پذیرای بیش از 10000 دانشجوی جدید از کشورهای سراسر جهان است. به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، قبرس یک فرصت عالی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال آموزش پزشکی با کیفیت بالا هستند.

بهترین دانشگاه های پزشکی در قبرس

جمهوری قبرس کشوری جزیره ای در دریای مدیترانه است که محیطی منحصربفرد برای تحصیل پزشکی ارائه می دهد. این کشور در کنار زیبایی چشمگیر، آب و هوای فوق العاده و استاندارد بالای زندگی، دارای دانشگاه های پزشکی است که در سطح بین المللی شناخته شده اند. بسیاری از این دانشگاه ها امکان تحصیل پزشکی در قبرس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. در ادامه به بررسی بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در قبرس می پردازیم.

1. دانشکده پزشکی دانشگاه نیکوزیا

دانشگاه نیکوزیا (UNIC) بزرگترین دانشگاه در جنوب اروپا است که برنامه های تحصیلی را عمدتاً به زبان انگلیسی ارائه می دهد. این دانشگاه بیش از 12500 دانشجو از بیش از 100 کشور جهان را در یک محیط یادگیری پویا و خلاق گرد هم می آورد. دانشگاه نیکوزیا در قبرس مفتخر است که رتبه 42 را در رتبه بندی آموزش عالی تایمز از نظر کیفیت علمی و نفوذ بین المللی کسب کرده است. این دانشگاه در پایتخت قبرس واقع شده است.

دانشگاه نیکوزیا طیف گسترده ای از دوره های پزشکی و پیراپزشکی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارید، دانشگاه نیکوزیا یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. دانشگاه نیکوزیا توسط اتحادیه اروپا معتبر است و مدارک تحصیلی معتبر بین المللی را ارائه می دهد. با تحصیل پزشکی در قبرس و دریافت مدرک معتبر از دانشگاه نیکوزیا می توانید پس از تحصیل در منطقه اروپا به طبابت بپردازید.

2. تحصیل پزشکی در قبرس; دانشکده پزشکی، دانشگاه اروپایی قبرس

یکی دیگر از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در قبرس، دانشگاه اروپایی قبرس (EUC) است که برنامه های پزشکی را در یک برنامه 6 ساله ارائه می دهد. این دانشگاه در سال 1961 تاسیس شد. AIU حدود 7000 دانشجو دارد. دانشگاه اروپایی قبرس ارتباط تنگاتنگی با سیستم آموزشی آمریکا دارد و فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند برای شرکت در این آزمون برای دریافت مجوز پزشکی آمریکایی اقدام کنند.

دانشگاه اروپایی قبرس به دانشجویان یک مرکز پزشکی 6 ساله به زبان انگلیسی ارائه می دهد. این دانشگاه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت عمومی و ... را به زبان انگلیسی برای دانشجویان ارائه می دهد. دانشگاه اروپایی قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویانی است که قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارند.

3. دانشگاه خاورمیانه

دانشگاه خاور نزدیک (NEU) یکی از دانشگاه های خصوصی قبرس است که در سال 1988 در نیکوزیا تاسیس شد. این دانشگاه بیش از 20000 دانشجو از سراسر جهان دارد. دانشگاه NEU یک مرکز آموزش عالی بین المللی با کادری مجرب است که بهترین خدمات خود را در زمینه آموزش ارائه می دهد. از معروف ترین رشته های دانشگاه خاورمیانه می توان به رشته های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و ... اشاره کرد.

این دانشگاه توسط بسیاری از موسسات داخلی و بین المللی به رسمیت شناخته شده است. تحصیل پزشکی در قبرس و در دانشگاه شرق به شما مدرک معتبر بین المللی می دهد. NEU در رتبه 801 در بین بهترین دانشگاه های جهان توسط THE قرار دارد. این دانشگاه می تواند بهترین شرایط را برای تحصیل پزشکی در قبرس برای شما فراهم کند.

4. دانشگاه قبرس

دانشگاه قبرس (UCY) در پایتخت قبرس، نیکوزیا واقع شده است. این دانشگاه در سال 1989 تاسیس شد و یکی از مؤسسات پیشرو در اروپا در زمینه تحقیق، آموزش و نوآوری به شمار می رود. دانشگاه قبرس به عنوان اولین دانشگاه دولتی قبرس شناخته می شود و در رتبه بندی QS در رتبه 477 قرار دارد. دانشگاه قبرس با حدود 7000 دانشجو، دوره های مختلفی را به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه رشته هایی مانند پزشکی، پرستاری و داروسازی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. اگر قصد تحصیل پزشکی در قبرس را دارید، دانشگاه قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

5. دانشگاه نیکوزیا - دانشگاه سنت جورج لندن

این مدرک ترکیبی تحت هدایت پزشکی بریتانیا کار می کند و به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا در سراسر جهان تحصیل و کار کنند. دانشگاه سنت. جورج لندن یک موسسه آموزش عالی پزشکی و بهداشتی تخصصی در لندن است که با دانشکده پزشکی نیکوزیا در قبرس برای ارائه مدرک پزشکی چهار ساله همکاری می کند. هنگام تحصیل در دانشگاه نیکوزیا، شما همچنین به عنوان دانشجوی SGUL (دانشگاه سنت جورج لندن) با دسترسی کامل به منابع یادگیری آنلاین در نظر گرفته می شوید.

این دانشگاه برنامه های تحصیلی مانند جراحی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره را ارائه می دهد. به زبان انگلیسی برای دانش آموزان دانشجویانی که در رشته پزشکی در قبرس در دانشگاه نیکوزیا تحصیل می کنند - St. اگر می خواهید پزشکی را در یک دانشگاه بین المللی با مدرک معتبر تحصیل کنید، تحصیل پزشکی در قبرس در دانشگاه نیکوزیا - سنت جورج لندن بهترین انتخاب برای شما است.

آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «بهشت»

متن آهنگ بهشت محمدرضا شجریان


زمانه قرعه نو میزند زمانه قرعه نو میزند به نام شُما خوشا شُمـا خوشا شُمـا که جهان میرود به کام شُما در این هوا چه نفس ها پُر آتش است و خوش است در این هـوا چه نفس ها پُر آتش است و خوش است که بوی عود دلِ ماست در مَشام شُما تنــور سینه ســوزان ما به یاد آرید تنــور سینه سوزان ما به یاد آرید کَز آتش دل ما پُخته گشت خام شُما


 آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «بهشت»