آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «روزای سخت»

متن آهنگ روزای سخت مرتضی پاشایی

بارون، صدای احساسـه!♫!
نم بارون چشاتو میشناسه!♫!
تورو از دست دادم!♫!
تو یه لحظه آدم دنیاشو می بازه!♫!
تلخه سکوت این خونه!♫!
آخه غیر از خدا کی می دونه!♫!
تو دلم آتیشه!♫!
با تو بهتر میشه حالِ این دیوونه!♫!
این روزا سخت تر از اونه که باور کنی!♫!
مگه میشه با یه خاطـره سر کنی؟!♫!
تو میدونی من چیزی نگم بهتره!♫!
تو دنیا کی از ما عاشق تره؟!♫!
یه جوری هق هق زدم!♫!
صدام زخمیه!♫!
این اون دردی که نمیفهمیه!♫!
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون!♫!
گرفته است چه قدر دل آسمون!♫!

من دلخورم، تو هم هستی!♫!
ولی باز این غرورو نشکستی!♫!
چی شده بی خوابی؟!♫!
تو که راحت رو من چشماتو می بستی!♫!
درگیر درد مجنونم!♫!
مردم میگن که دیوونه ام!♫!
مگه تنها تنها!♫!
میری زیر بارون که من پریشونم؟!♫!
این روزا سخت تر از اونه که باور کنی!♫!
مگه میشه با یه خاطـره سر کنی؟!♫!
تو میدونی من چیزی نگم بهتره!♫!
تو دنیا کی از ما عاشق تره؟!♫!
یه جوری هق هق زدم!♫!
صدام زخمیه!♫!
این اون دردی که نمیفهمیه!♫!
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون!♫!
گرفته است چه قدر دل آسمون!♫!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد