آهنگ شاهین بنان به نام «کی عاشقه»

متن آهنگ شاهین بنان کی عاشقه

کی عاشقه من یا تو من شرط میبندم با تو!♫!

به جان من و به جان تو قسم هیشکی نگیره جاتو!♫!

با من بمون و راحت باش این بارو چند ساعت باش!♫!

جانانه کن و دیوانه کن و این امشبو تا فرداش!♫!

خب مگه چیه میخوامت بی شرط و بی منطق!♫!

خب مگه چیه یهو رفت دل مست و عاشق!♫!

حسابت از همه جداست آخ مگه میشه تورو نخواست!♫!

باز سراغتو دل میگیره از این و اون هی چپ و راست!♫!

آخ از نگاهات از این عشوه و اداهات آخ از دل من تو انصاف نداره چشمات!♫!

دورت بگردم درمون دردم یک شهرو با عشق دیوانه کردم!♫!

خب مگه چیه میخوامت بی شرط و بی منطق!♫!

خب مگه چیه یهو رفت دل مست و عاشق!♫!


 


حسابت از همه جداست آخ مگه میشه تورو نخواست!♫!

باز سراغتو دل میگیره از این و اون هی چپ و راست!♫!

کی عاشقه من یا تو من شرط میبندم با تو!♫!

به جان من و به جان تو قسم هیشکی نگیره جاتو!♫!

با من بمون و راحت باش این بارو چند ساعت باش!♫!

جانانه کن و دیوانه کن و این امشبو تا فرداش!♫!

خب مگه چیه میخوامت بی شرط و بی منطق!♫!

خب مگه چیه یهو رفت دل مست و عاشق!♫!

حسابت از همه جداست آخ مگه میشه تورو نخواست!♫!

باز سراغتو دل میگیره از این و اون هی چپ و راست!♫!


https://musicdel.ir/single-tracks/114084/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد